Loreal Paris Lumi Magique Fondöten


Herkese merhaba!
Bugün sizlere yeni blogumun ilk ürününü tanıtacağım. Umarım memnun kalırsınız. Ve umarım keyifle takip edeceğiniz bir blog olur.. 

Öyleyse çok uzatmadan başlayalım merakınızı giderelim :)
Bu fondöten hepimizin bildiği gibi son günlerde çok sevilen Dewy Look (nemli, ıslak görünüm) makyaj modası üzerine çıkmış. Dewy Look Işıltılı ve parlak bitişli ürünlerle elde edilen bir makyaj. Yüzünüzün nemli ve dolayısıyla canlı görünmesini sağlıyor. Işıltı derken aklınıza sim gelmesin kesinlikle fresh bir görünümden bahsediyorum. Bu yüzden çok sevdiğim bir makyaj akımı.. 
Hadi o zaman ürünü incelemeye :)


Ürün cam ambalaj. Pompalı başlığı var. Kullanımı bu yüzden pratik ve fondöteni istediğiniz miktarda alabilmenizi sağlıyor. 30 ml lik bir ürün. 

İçeriğine bakmak için fotoğrafa tık tık :)

Kullandığım süre içerisinde bu üründen memnun kaldım ve hala severek kullanıyorum. Etkisi bence gayet başarılı. Kapatıcılığı da orta-yüksek. Daha çok kuru ciltlerin seveceği bir ürün bence. Ben Dewy etkisini daha da arttırmak için beauty blender süngerimi ıslatıp uyguluyorum. Sonuç kesinlikle istediğim gibi fresh bir görüntü. Ön plana çıkarmak istediğimiz hatlarımıza highlighter uyguladık mı bizden freshi yok :) 

Fiyatı 43,90 tl. Ben bu ürünü gratis indiriminde yakaladım. Tam hatırlayamıyorum ama.. Sanırım 22 tl ye düşmüştü. Bırakır mıyım at sepete :)

Ürünün görüntülerini hemen alta ekliyorum. Bitişinde bahsettiğim Dewy görüntüsü pek belli değil malesef ışık, ortam vb. etkenlerden dolayı. Sizi yanıltmasın. Kısaca bir şans verebilirsiniz bu fondötene.. 

Sizin favori fondöteniniz hangisi? Yorumlarınızı büyük bir merakla bekliyorum :)
Sevgiyle kalın..






Yorumlar

  1. Sende çok tatlısın güzel enerjin için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası