Gliss Ultimate Oil Elixer Şampuan + Sıvı Saç Spreyi

Son bir kaç aydır saç bakım rutinim de Gliss Ultimate Oil Elixir şampuanı ve sıvı saç kremini kullanıyorum. 

Saçlarım boyalı. Ve her banyodan sonra düzleştiriyorum. Kesinlikle alışkanlık haline gelmiş bu durum kendimi böyle rahat ve bakımlı hissediyorum nedense :) Sizinde böyle saç takıntılarınız vardır eminim ki.
Çünkü biz kadınların vazgeçilmezi saçları :))
Bu yüzdende bakım rutinlerini aksatmamak gerek.

Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan

Bu ürün çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için üretilmiş. İçeriğinde sıvılaştırılmış keratin bulunmakta. 
"Keratin; saçlarımız ve tırnaklarımız da bulunan bir tür proteindir. Saçın esnek pürüzsüz ve sağlıklı görünmesinde rol oynar. Zamanla boya, düzleştirici vs bir çok işlemden geçen saçlar keratin kaybına uğrar ve saç yapısı zayıflamış olur." 

Vaatleri;
Saç yapısında beslenme 
Saçlardaki çatlakları tümüyle doldurma
Saç kırılmalarında %95'e varan azalma

Kişisel yorumlar;
Bir kaç aydır düzenli olarak kullanıyorum. Yıkadığımda saçımı yumuşacık yapıyor. O yumuşaklık sanırım sıvı keratinden kaynaklı.  Fakat şöyle bir şey var ki saçı ağırlaştırıyor. Ve çabuk yağlanmasına sebep oluyor. Yağlı saçlara tavsiye etmiyorum. Kokusu ise ilk başta ağır gelse de şimdi seviyorum. Standart Gliss şampuan kokusu. Saç yapısını beslediğine inanıyorum fakat çatlakları doldurma konusundan emin değilim. Kırılmalarda azalma olduğunu gözlemlemedim.. 
Watsons'dan almıştım. Fiyatı: 10,50 TL

Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Kremi

Serinin en meşhur saç kremi.
 Sıvı saç kremleri herkesin çok tercih ettiği bir ürün haline gelmeye başladı. Sprey başlığı ve durulamama özelliği büyük avantaj. Ben normal durulanan banyo esnasında kullanılan saç kremlerini tercih ediyordum..
 Bunu da arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine denemeye karar verdim.
 En büyük özelliği kolay tarama sağlamak. Bu vaatini gerçekten yerine getiriyor. Nemli veya kuru saça uygulama yapabiliyorsunuz. Ürünü iyice çalkalamak gerekiyor. Homojen hale geldiğinde saça fıs fıs :)) Ama diplere uygulamıyoruz. Hiç bir saç kremimizi diplere uygulamıyoruz değil mi kızlar? Çünkü saçın hacmini kaybetmesine sebep oluyor. Özellikle bu iki üründe bu sorun çok fazla. Çok kullanırsanız ağırlık yapma şansı çok yüksek.
Ürün durulanmıyor yazının başında da bahsettiğim gibi. Vaatleri de yukarıdaki şampuanla aynı.
Fiyatı; 10,50 TL

Kısaca yağlı saçlara tavsiye etmiyorum. Hafif şampuan önerilerinizi bekliyorum kızlar :)

Mutlu Günler











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası