L'oréal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı

Loreal Paris Mucizevi Yağ
Çıktığı günden itibaren sürekli reklamı yapılan mucizevi yağı alıp denemesem olmazdı..
Doğrusunu söylemek gerekirse şuana kadar bakım yağı kullanmadım. Bunun sebebi yağlı ürünleri sevmememden kaynaklanıyor. Özellikle heryere bulaşması vs. en büyük dezavantajdı benim için.
Ama bu ürünün şöyle bir iddiası var ki alıp denemem deki en büyük faktör.
"Yağlı his bırakmayan doku"
Loreal Paris Mucizevi Yağ
Ürün anti-oksidan etkileriyle bilinen 8 temel yağdan oluşmakta.
Lavanta, Mercanköşk, Biberiye, Sardunya, Gül, Papatya, Portakal, Lavandin
Aynı zamanda içeriğinde besleyici olan  jojoba ve kuşburnu  yağları da bulunmakta.
%98 doğal kaynaklı içerikten oluştuğu söyleniyor.

Ürünün vaatlerine gelecek olursak;
Anında beslenmiş, nemlenmiş ve ışıldayan bir cilt
Her damlada cildi pürüzsüzleştirir ve ışıltılı cildi ortaya çıkarır
Günden güne cilt daha canlı ve pürüzsüz görünür
 Cildi rahatlatır
Kuru ve ince dokusu anında emilir
Yağlı his bırakmaz

Kullanım tavsiyesi ise;
İyice temizlenmiş cildinize uygulayın. Günde 1 veya 2 kere uygulanabilir. 
20-50 yaş arası herkes kullanabilir. Hassas ciltler için uygundur.

Gelelim kişisel yorumlara;
Bu ürünü yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum. Kuru bir cildim var. Akşam temiz cildime bir iki damla sürüp ardından nemlendiricimi sürüyorum. Makyaj öncesi de aynı şekilde kullanıyorum. Kesinlikle cilde sağlıklı bir ışıltı verdiğini düşünüyorum. Özellikle kuru mat cildinizden şikayetçiyseniz eğer severek kullanabilirsiniz. Tek başına ürün nemlendirme olarak bana yeterli gelmedi. Ancak bu her cilt tipinde farklılık gösterebilecek bir durum. 
Yağlı his bırakmayan bir dokusu var evet ama dozunu iyi ayarlamanız lazım. Kimi cilde 1-2 damla yeterken kimide 3-4 damla ideal gelebilir. Yine cildinizle alakalı bir durum söz konusu. Ben elimle uyguladıktan sonra makyaj süngerimle de  üzerinden geçiyorum fazlalığı alsın diye. Aynı şekilde mendille de giderebilirsiniz. Eğer fazla gelme gibi bir durum olursa..
Sivilcelenme yapmadı. Tüyleri beslediğini düşünmüyorum. En azından ben öyle bir şey gözlemlemedim. 
Bir de bu ürünün nemlendiricisi bulunmakta. Nemlendiricim olduğu için denemedim kendisini henüz. Çok kuru cildiniz varsa (nem bakımından) kremle daha iyi etkisini görebilirsiniz. 
Fiyatı; 30 TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam.
Ben Gratisten tanıtım fiyatıyla almıştım. Sanırım 20 TL ye düşmüştü.

Kısaca bakım yağı arayışı içindeyseniz düşünmeden atın çantaya deneyin. Çok kuru cildiniz varsa tek başına nemlendirici özelliği az gelebilir..

Sizin kullandığınız bakım yağları neler? 
Memnun kaldıklarınızı paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle kalın :))




Yorumlar

  1. Son zamanlarda kuruyan cildim için şans vermem gereken bir ürün sanırım. Hoşgeldiniz blog dünyasına, takipteyim sizi bende beklerim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, takipteyim. Hoşçakalın :)

      Sil
  2. Merhaba;
    Beğendiyseniz ne mutlu bana :) Bende saç olanını henüz denemedim ama aklımda.. Şimdiden güle güle kullanın.
    Geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende aldım karma cildim olduğu için ama fark ettim ki yaş sınırlaması varmış.Benim yaşım da 18 zararını görür müyüm acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarar göreceğinizi düşünmüyorum açıkcası çok ağır bir yağ olmadığından. Fakat karma cilt yapısına sahip olduğunuz için yaz aylarında yağlanmanın daha fazla artmasıyla cildinize ağır gelebilir..

      Sil
  4. Yas sınırı 30 dan başlamıyor mu? Ben mi yanlış biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ilk aldığımda üzerinde iki etiket vardı birisinde 20 birisinde 30 yazıyordu bende bu şekilde yazdım.

      Sil
  5. 18 yaşımdayım aldıktan sonra Farkkettim yaş sınırıni gozeneklerim büyüdü yagmi yaptı bilmiyorum sizce kullanmaya devam etmelimiyim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası