Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Günlük Peeling

Peeling cildimiz ve makyajımız için vazgeçilmez şeylerin başında geliyor. 
Çünkü; cildi ölü deriden arındırıyor, pürüzsüsleştirip cildi makyaja hazır hale getiriyor. Bunun yanı sıra nemlendirici ürünlerin daha iyi emilmesini sağlıyor..

Benim uzun süredir kullandığım hatta 2.sini aldığım o güzel kokulu peelingimde bu. Kendisini peeling arayışı içindeyken Gratiste buldum. Görevli bir bayan tavsiye etmişti. Görünüşü, ambalajı ve kokusu o kadar tatlı geldi ki denemekten ne zarar gelir diyerek attım kendisini sepete. 
Bu arada ambalajlara, paketli ürünlere karşı bir zaafım var. Sanırım okuduğum bölümden kaynaklanan bir şey bu. Benim için hem ambalaj hem de içerik ve tanıtım çok önemli ki beni almaya ikna edebilsin o ürün. Kaliteli olduğunu yansıtabilsin. Kesinlikle en önemli şey benim için. Tasarımına vurulup takılı kaldığım ürünler çok olmuştur. Sadece makyaj ürünleri değil tabii..
Neyse uzatmadan geçelim. 
Ürünün iddiaları şöyle;
Patentli MicroClear teknolojisi ile üretilmiştir.
Sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olur.
İçeriğindeki ferahlatıcı mikro tanecikler ölü hücrelerin ciltten atılmasına ve gözeneklerin derinlemesine temizlenmesine yardımcı olur.
Canlandırıcı formülü cildi kurutmadan temizlerken pembe greyfurt aroması duyularınızı harekete geçirerek cildinize ferah bir his kazandırır.

Kullanımı;
Sabah ve akşam önceden ıslattığınız yüzünüze masaj yaparak uygulayın. Hassas göz çevresiyle temasından kaçının.

Kişisel yorumlarım;
Genel olarak bu ürünü seviyorum. 
Cildim kuru pek fazla sivilcelenme olmadığı için yorum yapamıyorum bu konuda. 
Gözeneklerimin temizlendiğini kesinlikle hissedebiliyorum. Ölü deriyi alıp götürüyor. 
Cildimi kurutmuyor. Fakat peeling yaptıktan sonra kesinlikle nemlendiricimi uyguluyorum. Eğer krem sürmezsem bir süre sonra gerildiğini hissediyorum..
 Kokusu mükemmel. Meşhur, çocukluk şurubum Calpol kokuyor sanki :))
Koku hassasiyeti olanlar için bir şey diyemeyeceğim..
Ürün jel kıvamda ve pembe. İçinde küçük tanecikler bulunmakta. 
Yüzünüze her hangi bir çizme yapmayacak şekilde. 
Günlük peeling olarak geçiyor. 
Elle uygulayacaksanız ne ala. Ama ben her gün sabah akşam peeling yapılmasından yana değilim. Özellikle fırça tarzı yardımcılar kullanıyorsanız.  Çünkü cildi tahriş edebilir, cildinizin doğal koruyucu yağ bariyerini ortadan kaldırıp doğal yapısını boza bilirsiniz. 
Herşeyin fazlası zarar!
  Her gün kullanım için temizleme jellerini önerebilirim. Peeling uygulamasını her banyonuzdan sonra kullanmanız daha iyi olacaktır. Buhar sayesinde gözeneklerimiz açılmış olacak ve daha etkili sonuçlar almış olacağız. Bende böyle kullanıyorum..
Ürün köpürmüyor. 
Siyah noktalarla savaştığını iddia ediyor fakat kullandığım süre içerisinde öyle bir azalma gözlemlemedim. Zaten bu beklenti içinde almamıştım kendisini.
Bir de misket limonlu olanı bulunmakta. Parlama ve açık gözenekli olanlar ona da bir şans verebilirler.
Sivilce ve siyah noktalar içinde özel serisi bulunuyor. 
Ben sadece pembe greyfurt peelingi kullandım diğerlerini kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum :))

Kısaca siyah nokta ile ilgisi olmayan ama ölü hücreyi güzel temizleyen bir peeling benim için. Problemsiz bir cildiniz varsa tavsiye ederim.

Mutlu günler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası