Victoria's Secret Alışverişi

Tekrardan herkese merhaba! 
Malum final haftası sebebiyle giremediğim postlar kaçırdığım indirimler oldu. Bunlardan başı çeken büyük Victoria's Secret indirimiydi. Bu hafta gidebilme şansım oldu. Neyseki ndirimi ucundanda olsa yakaladım. Losyon almak istiyordum. Şansıma 1-2 seçenek kalmıştı. Bende attım çantaya kaçmazz :))


'Bu arada sadece güzellik bölümüyle ilgili bir post bu belirteyim. İç çamaşırı alışverişi yapmadığım için fiyatlarıyla ilgili bir bilgim yok.'
İndirimi yakalayanlar muhtemelen bilir ben gittiğimde sadece setler vardı. Vücut spreylerinden ve losyonlardan oluşan.. 

Benim seçimlerim el ve vücut kremi, vücut losyonu ve kasaya ödeme yapmaya giderken gördüğüm bu parlatıcı oldu. 
Secret Escape daha önce bir arkadaşımda denediğim krem. Bayılmıştım ellerimi bebek poposu kıvamına getirdi tabiri caizse :) Kokusu çiçeksi. Son 2 ürün kalmıştı attım çantaya. Bu arada fiyatı 29 tl ye düşmüştü. Eski fiyatıda 50 tl gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.
Madem son bir kaç ürün kalmış ben içlerinden en güzelini bulmaya çalışırken Fabulous vücut losyonunu gördüm. Kokusuna bayıldım. 79 tl den 39tl ye düşmüştü. Bir tanede bundan attım çantaya. 
Kasaya ödeme yapmak için giderken bu parlatıcılar dikkatimi çekti. 15tl ye düşmüştü. Normalde 35tl gibi bir fiyat gördüm üzerinde. Simli durduğuna bakmayın dudakta parlak bir görüntü alıyor. Ve parlatıcı görevini kesinlikle yerine getiriyor. Biraz yapış yapış bir his bırakıyor.. Tadı ve kokusu süper. Bunu sürdükten sonra dudaklarımı şekere batırmış gibi hissediyorum :)) Renkli olanları da bulunmakta. Onların fiyatlarıda 45tl. İndirimde diye ben bunu tercih ettim. Ne de olsa her hangi bir rujumun üzerine sürdüğümde de aynı işlevi görebilecek bir ürün..

Özetlemek gerekirse hem vücudum güzel koksun hemde yumuşacık olsun diyorsanız gözü kapalı önerebileceğim ürünler kendileri. Dudaklarınızı şımartmak isterseniz de bu şekerli ürünü tavsiye :)

Sizin Victoria's Secret favorileriniz neler? 
  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası