Doğal İçerikli Ürünlerle Bakım Zamanı - EST

Eyüp Sabri Tuncer Seyahat Seti- Islak Mendil
Herkese merhaba!
Bugün ilk kargomu almış olmanın heyecanı içerisindeyim. Pakedin içinden çıkan bu tatlı mı tatlı ambalajlanmış ürünleri görünce çok sevindim..

Daha öncede bahsetmiştim.. Sanırım bölümüm gereği bu kadar takıntılı durumdayım ambalaj, reklam konularına :) Hem kim sevmez ki özenle sunulan şeyleri..

Eyüp Sabri Tuncer Seyahat Seti

Kutunun içinden çıkanlar Eyüp Sabri Tuncer markasının ıslak mendilleri ve seyahat kitleriydi.
Açıkçası Eyüp Sabri Tuncer markasını kolonya üretiminde meşhur olduğunu bildiğim için bu kitleri görünce şaşırdım. Çünkü içeriğinde duş jeli, şampuan, saç kremi, kolonya ve el vucüt losyonu bulunmaktaydı. Ve en önemlisi paraben içermemesi, hayvanlar üzerinde test edilmemesi..
Kesinlikle bu aralar en dikkat ettiğim hatta takıntılı olduğum konu bu. 
Ve tabii bir diğer güzellik ise Türk malı olması. Türk firmalarının gelişmesini görmek beni gerçekten mutlu ediyor.

Eyüp Sabri Tuncer Seyehat Kiti
Bana gönderilen setler arasında Verbana & Citrus ve Japanese Cherry Blossom serileri vardı.
Verbana & Citrus (Mine çiçeği & Narenciye) serisini açtım hemen. Setlerin içeriklerinde; şampuan, saç kremi, duş jeli, el ve vücut losyonu, kolonya bulunmakta. Kokularına bayıldım. Hepsi çok fresh ve narenciye kokuyor. Ürünler 50ml. Seyahat çantası için birebir diyebiliriz. Kapakları ise çıt çıtlı. Losyonunu kullanma fırsatım oldu ellerimi pamuk gibi yaptı, kokusuna diyecek yok. Çantamda yerini aldı bile :)

Eyüp Sabri Tuncer Seyahat Kiti
Japanese Cherry Blossom (Japon Kiraz Çiçeği) serisinin kokusu ayrı güzel. Ama bu seriyi ve yanındaki kokulu ıslak mendilleri yakın zamanda yapacağım çekilişimde hediye etmeyi düşünüyorum :) 
Sadece bakım kitleri değil bir çok ürün yelpazesi bulunmakta. Sizin için araştırırken bende keşfetmiş oldum. Parfümleri, çeşit çeşit kolonyaları, saç bakım ürünleri, oda kokuları ve spreyleri, spa ürünleri, sabunları ve aynı zamanda tekstil ürünleri de bulunmakta.. 

Kısaca organik, hayvanlar üzerinde test yapmayan, paraben içermeyen ürünler istiyorsanız bir bakın derim. İçerik beni oldukça tatmin etti. 
Online sitesinden, İstanbul Karaköy ve Ankara Ulus mağazasından bütün ürünlerine ulaşabilirisiniz.

Teşekkürler Eyüp Sabri Tuncer..

Yorumlarınızı bekliyorum.. 
Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Ne kadar güzeller minicik minicik :)) Ambalajları çok şirin kokularını da merak ettim :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokularida ambalajlari kadar guzel 😊 Cok tesekkur ederim canim 💕

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası