Nip+Fab Glycolic Scrub

Nip + Fab Glycolic Scrub
Herkese merhaba! 
Uzun zamandır deneyimlediğim Nip + Fab markasının glikolik asit içeren peelinginden bahsedeceğim bugün.
Glikolik asit nedir ve ne işe yarar kısaca özet geçelim.. 
Glikolik asit şeker kamışı veya olgunlaşmamış üzümden elde edilen bir çeşit meyve asidi.
Kimyasal peelingin etken maddesi olarak biliniyor.
Kimyasal peeling ise doğal asitlerle cildin en üst tabakası soyularak bu kısımda biriken ölü cilt hücrelerinden kurtulma işlemidir.
Genellikle cilt lekelerinden kurtulmak, parlak ve pürüzsüz görünüm elde etmek ve sivilce tedavisinde tercih edilir..

Benim bu ürünle tanışmam Görkem Karman ve Fashiolala sayesinde oldu. Takip edenler bilirler zaten :) Aslında bu ürünü öyle deli gibi aramadım hiç bir zaman. Enteresan bir şekilde (Her Watsons'da bulunmayan bir ürün.) Watsons'da alış veriş yaparken denk geldim. Başta kararsız kaldım ama övüldüğü ve kolay bulunan bir ürün olmadığı gelince aklıma kaçırmak istemedim.. 

Nip+Fab Glycolic Scrub

75ml bir ürün.
İçeriğinde %3 glikolik asit ve salisilik asit bulunmakta.
Glikolik asit nazikce cildi temizleyip  aynı zamanda cilt tonunu eşitlerken, salisilik asit'in gözenekleri temizlediğinden bahsedilmiş ürünün arka kısmında. 
Kullanım şekli; Nemli yüze masaj yaparak uygulayınız. Ardından ılık su ile durulayınız. 
Gündüzleri güneş kremi kullanın.

Kişisel yorumlarım;

Öncelikle ürünün tanecikleri Neutrogena Pembe Greyfutlu Peeling'e oranla bana büyük ve sert geldi. 
Ama benim hoşuma gitti bu durum. Peeling etkisi için güzel bir his bence :)
Yinede hassas ciltleri tahriş edebilir diye düşünüyorum..
Kokusu rahatsız edici değil. Greyfurt, limon kokusu denilebilir. 
Bahsedildiği gibi nemli cildime uyguluyorum. Ellerimle masaj yapıyorum ve ardından ılık su ile duruluyorum. 
Fashiolala arada maske şeklinde kullandığını söyleyince bende denemek istedim. Ara sıra maske olarak kullanıyorum bir irritasyona sebep olmadı bende. 
Yüzüme sürdüğüm andan itibaren cildimin nefes aldığını hissediyorum ki bu çok enteresan ve güzel bir şey :) En sevdiğim kısmı bu oldu gerçekten. 
Cildimi ve gözeneklerimi güzel bir şekilde arındırıyor.
Ve düzenli kullanımda cildimin aydınlanmış bir görüntüye kavuştuğunu söyleyebilirim. 
Burun kısmımda gözlükten kaynaklı lekelerim bulunmakta. Git gide açıldığını gözlemliyorum.
Ama düzenli kullanım şart! 
Yüz temizleme pedi ve serumunuyla beraber kullanılırsa daha etkili olabilir diye düşünüyorum. Kapalı komedonlarıma, ciltteki pürüzlerime bir etkisini gözlemleyemedim maalesef. Onun için medikal bir cilt bakımı şart oldu. 
Ölü deriyi soyan bir ürün olduğu için alttan gelen sağlıklı cildin bozulmaması adına dışarı çıktığım zamanlarda güneş kremi kullanıyorum.
Soyulma demişken korkmayın öyle abartı gözle görülür bir soyulma olmuyor. 
Pul pul olduğunu gözlemliyorum ben zaman zaman sadece bu kadar. 
Kullandıktan sonra gerginlik hissetmiyorum. 
Üzerinde bir kullanım şekli belirtilmemiş. Ben cildimin durumuna göre haftada 2-3 kere kullanıyorum. Aynı şekilde sizde cildinizin verdiği tepkiye göre kullanabilirsiniz. 
Tahriş olursa ürünü kullanmayın.

Son olarak ürünün indirimsiz fiyatı 34 tl. 
Büyük Watsons mağzalarında bulabilirsiniz.
Ben memnun kaldım ve bitince alacağım bir ürün..

Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası