Clinique SPF 30 Face Cream Güneş Kremi

Clinique 30 SPF Güneş Kremi
Herkese tekrardan merhaba!

Yaz aylarının gelmesiyle beraber güneş kremleri ortaya çıkmaya başladı. Aslında biliyorsunuz ki güneş kremleri yaz kış demeden kullanılmalı. 
Güneşten gelen zararlı ışınlar lekelenmeler, cilt kanseri, hızlı yaşlanma ve kırışıklıklara sebep oluyor.. Bende sürekli kullanabileceğim bir ürün arayışına girdim.
Aslına bakılırsa piyasada bir çok ürün varken ve ben bu kadar kararsızken en iyisin bulmak biraz süreç isteyen bir şey. Çünkü her ürün herkesin cildinde farklı etkiler yaratabiliyor. Ya da gerçekten bu dediğimiz ürünün içeriği temiz olmayabiliyor..

Kiehl's ve Clinique
Bu iki ürün arasında kalmıştım.
Kiehl's güneş kremini daha önce testerini kullanmıştım. Çok çok hafif ince yapılı bir kremdi. Gerçekten hoşuma gitmişti. İçeriğinin temiz olması + puan. Ama gel gelelim ki fiyat konusu bana biraz fazla gelmişti. 
Clinique markasına bakınmaya başladım. Ve bu güneş kremini almaya karar verdim.

Clinique 30 SPF Face Cream Güneş Kremi
Tabiki almadan önce SPF konusu da epeyce kafamı meşgul etti. 
SPF süresi bilinenin dışında yani ten rengine göre değilde güneşte kalma süresine göre tercih edilmesi gerektiğini belirtiyor uzmanlar. 
Bende günlük dışarı çıkarken kullanmayı düşündüğüm için SPF 30'u seçtim. Aslında bunu seçmemin bir diğer nedeni ise içeriğiydi. Edindiğim bilgilere göre SPF 50 olan kremlerin içerikleri daha yüksek koruma olduğundan dolayı daha çok kimyasal demekmiş. Ama bu yönde o kadar kafamız karışık ki inanın tam net bir şey söyleyemiyorum. Çünkü bir uzman yüksek koruma en iyisi derken bir diğeri çok yüksek korumanın fazla kimyasala denk geldiğini savunuyor.. 

Biraz bu konunun etkisi altında kalarak biraz da "Zaten ben bunu günlük kullanmak için alıyorum, sahilde güneşin altında kullanmak için değil." diyerek SPF 30 almaya karar verdim. 
Ürünü hepsiburada.com'dan aldım. Ürünün normal fiyatı 90 TL iken ben 45'e almış oldum indirimle beraber :) 

Üründen kısaca bahsedecek olursak;
50ml
Yağsız ve parfümsüz.
Katı yoğun bir krem değil. Kiehl's'in güneş kremi ile karşılaştırdığımızda bi tık yoğun kalabiliyor yapısı. (Kiehl's daha ince yapıda.)
 Rahatlıkla cilde yayılabiliyor. 
Nemlendirici uygulamadan direkt uyguluyorum çoğu zaman.
Yağsız olmasına rağmen nem özelliği gerçekten başarılı. Benim karma cildime çok iyi geldi özellikle kuru bölgelere. Onun haricinde T bölgesi parlama yapabiliyor. Yağlı ciltlere ağır geleceğini düşünüyorum. Ki zaten yorumlara baktığımda yağlı ciltlerden pek memnun kalan olmamış :)
Cildime herhangi bir alerji veya sivilce yapmadı..

Tekrar görüşmek üzere.
Sevgiyle kalın..

Sizin favori güneş kremleriniz neler? 

Önerilerinizi bekliyorum :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası