Kiehl's Midnight Recovery Eye Göz Kremi

Kiehl's Midnight Recovery Eye

Herkese mutlu pazarlar!
Bir kaç aydır düzenli bir şekilde kullandığım göz çevresi kremimi yorumlama vakti geldii :)
Öncelikle söylemeliyim ki göz çevrem genetik koyu halkalara sahip.
Öyle aşırı abartılacak bir durumda değil ama alışkanlıktan mıdır bilinmez asla concealer sürmeden dışarı çıkamam mesela... 

Sürekli concealer sürmek demek kuru göz çevresi=minik göz çevresi kırışıklıkları (nemsizlikten kaynaklı) demek maalesef. Bu zamana kadar ayrı bir göz çevresi kremi kullanmadım. Yaş itibari ile de ağır yapılı kremlere yönelmek istemedim. Kiehl's nedense hep ilgimi çeken bir marka olduğu için (Çok övüldüğü için bu kadar ilgimi çekmiş olabilir :) şans vermek istedim.

Kiehl's Midnight Recovery Eye
Ürünün vaatleri;
Sabaha daha dinlenmiş, aydınlık ve genç görünümlü bir bakışla uyanmanızı sağlar.
İnce çizgilerin görünümünü azaltır.
Göz altı torbalarının ve koyu halkaların görünümünü azaltır.
Formülde Midnight Recovery Concentrate içinde yer alan doğal içerikler bulunmaktadır.
Ek olarak, bu formüldeki Tavşan Kirazı ödem ile savaşır ve mikro kan dolaşımını iyileştirir.
Paraben, parfüm, mineral yağ ve silikon içermez.
İçeriğinde akşam sefası yağı, lavanta yağı, skualan, tavşan kirazı bulunmaktadır.

Kiehl's Midnight Recovery Eye
Kişisel yorumlarım;
Öncelikle ürün 15 ml tüp ambalajda. 
15 ml olması sizi korkutmasın az miktarda ve sadece göz çevresine uygulanacağı için 4-5 ay idare eder diye düşünüyorum. Ben alalı 2 ay oldu hala yeteri kadar ürün var içinde. 
Açıldıktan sonra 6 ay ömrü var. 
Ağız kısmının bu şekilde olması kullanımı çok pratikleştiriyor. Kavanozdan parmakla ürün almaktan daha hijyen. 
Kokusu içeriğinden de anlaşılacağı gibi bitkisel bir koku ama keskin rahatsız edici bir kokusu yok.
Yoğun bir yapısı yok kolaylıkla sürülebiliyor.
Sabah uyandığımda gerçekten aydınlık bir göz çevresi ile uyanıyorum. Yorgun olduğum ya da geç yattığım zamanlarda ertesi sabah bu etkisini fark edebiliyorum.
İnce çizgilerin görünümünü azalttığı doğru ama şu şekilde. Eğer nemsizlikten kaynaklı ince çizgileriniz varsa evet açıyor. Fakat çok derin çizgilere mucizeler yaratacağını düşünmüyorum. 
Aynı zamanda çok kuru göz çevreniz varsa yine nemlendirmesi yetersiz kalabilir.
Genetik göz altı koyuluklarına  zaten kremlerle pek bir çözüm yok. Ama sizin koyu halkalarınız yorgunlukla, uykusuzlukla alakalı bir problemse denemenizi tavsiye ederim...
Kullandığım süre içerisinde yağ bezesi veya irritasyona sebep olmadı.
Fiyatı: 109,00 tl

Sizin göz kremi tavsiyelerniz neler? Merakla yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiyle kalın..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası