Avéne Termal Su | Avéne Eau Thermale Spring Water

Avene Termal Su | Avene Eau Thermale Spring Water
Herkese yeniden merhabalar! 💜
Kısa bir süre önce deneyimlediğim bir ürün ile karşınızdayım. Hazır güneş yüzünü göstermeye başlamışken yaz için ideal bu termal suyu birlikte inceleyelim.

Peki nedir bu Termal Su?
Termal Sular ile ilgili detaylı yazımı okumak için buraya tıklamanız yeterli ✔😊

Kişisel yorumlarım;
Öncelikle şunu söylemem gerekirse daha önce termal su deneyimim olmamıştı. Tamamen merakımdan küçük boyunu alıp denemeye karar verdim. Küçük boyunu alma sebebim çantamda bulundurmak istememdi.
50 ml, 150 ml, 300 ml boyları da mevcut.
Güneşten bunaldığım zamanlar çantamdan çıkarıp iki fıs sıkmam yeterli oluyor.
Tabii makyajlı değilseniz 🙈 
Bu konuya değinmek istiyorum çünkü makyaj sabitlemek için kullananlar olmuş ben denedim sonuç felaket... 
Aranızda gerçekten bu şekilde kullanıp memnun kalanlar var mı acaba?  :)


Avene Termal Su | Avene Eau Thermale Spring Water
Ben ürünü aynı zamanda yüzümü yıkadıktan sonra yüzümdeki gerginliği alması için kullanıyorum hem de bir nevi tonik etkisi görüyor. Uzun zamandır tonik kullanmıyorum özellikle içinde alkol barındıran ürünlerden uzak duruyorum.
Kesinlikle zararı yararından fazla bence o tarz ürünlerin.
Ama bu doğal mineralli su olduğundan dolayı içim rahat. 
Cildi güzel yatıştırıyor, yumuşatıyor fakat çok kuru bir cildiniz varsa krem sürmeden sizi idare edemez bu ürün maalesef.
Kullandığım süre içerisinde memnun kaldım ama cildi rahatlatıp, yatıştırmak ve ferahlatmak haricinde farklı bir etkisini göremedim. Belkide daha büyük boyunu alıp daha uzun süre kullanmam gerek. Kullanan arkadaşlarımın yorumlarını mutlaka bekliyorum 🙋
Fiyatı 15 tl
Ben eczaneden almıştım alışveriş sitelerinden online satışlarda da kolaylıkla bulabilirsiniz.

Son olarak bu ürünü bitirdikten sonra maden suyunu denemeye karar verdim.

Sprey bir şişeye doldurdum ve buzdolabında muhafaza ediyorum. Sabah, akşam olmak üzere temiz cildime sıkıyorum. Soğuk olduğundan dolayı aşırı güzel bir his yaratıyor yüzümde. Bu şekilde de ferahlarken bakım yapmanız mümkün :)
Hem de keseye uygun farklı bir yöntem denemenizi tavsiye ederim.
*Gül suyunu da bu şekilde kullanabilirsiniz :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın💜



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası