Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici Ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici Ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Selam! :)
 Yves Rocher Şampuan deneyimim sonrası bir diğer ürün deneyimim bu jel oldu.
Karma bir cilde sahip olduğum için t bölgemi güzel temizleyen şeyler maalesef yanak bölgemi aşırı kurutuyor. Bende hazır temizleme jelim bitmişken bunu denemek istedim. 

 Ürünün vaatleri şu şekilde,
Sabun içermeyen jel yapılı formülü ile normal ve kuru ciltler için ferah ve yumuşak bir temizlik sağlar.
Nemlendirerek temizler.
Makyajı ve cildinize yapışan kiri derinlemesine temizler.
Bitkisel içeriğindeki Akçaağaç özsuyu cildin doğal nem dengesini korur, organik Hamamelis suyu yatıştırıcı etkisi ile daha yumuşak bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli
Kişisel yorumlarım;
Jel olduğu için yapısı gerçekten çok hafif. Köpürmüyor. Yüzümü yıkarken yumuşak bir temizlik sağlıyor. Bu hissi çok sevdim.
Yüzümü yıkadıktan sonra gerilme yaşamıyorum, çok nemli bir sonuçta olmuyor fakat çok kuru ciltlerin tatmin olmayacağını düşünüyorum bu konuda.
Akışkan bir yapısı var. Kullanım açışından aç kapa ambalajı sevemedim. Pompalı bir şişe her zaman daha iyi bu tür ürünlerde. Fakat seyahatlerinizde çantanıza atabilirsiniz, kapağı oldukça sıkı kapanıyor.
Bu arada bir büyük boyunda pompalı seçenek vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam :)
Kokusunu çok seviyorum, fresh bir kokuya sahip.
Ama maalesef beni makyaj ve kir temizleme konusunda Garnier Micellar Makyaj Temizleme Jeli kadar tatmin etmedi.
Son olarak fiyatı 32,90 TL

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sizin memnun kaldığınız temizleme ürünleri neler?
Yorumlarınızı bekliyorum :)








Yorumlar

  1. I know this product in Italy :)
    hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası