Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası 
Selam!
Benim gibi kapatıcı sürmeden dışarı adım atmayan biriyseniz size çok güzel bir kapatıcı fırçası tavsiyesi ile geldim. Daha önce kapatıcı mı parmaklarımla uyguluyordum. Bu işlemi pratik bulmayınca (kimi zaman farklı kapatıcılar parmaklar ile güzel oturmuyor, tırnaklarım uzun olduğunda güzel uygulayamıyordum) sünger kullanmaya karar verdim. Uzunca bir süre süngerle uyguladım kapatıcımı. Ürünü homojen bir şekilde cilde oturtmasından memnundum. Fakat sünger kullananlar iyi bilir, ürünü çok emiyor...

Geçenlerde bir indirimde yakaladım bu fırçayı ve denemek istedim.
Nascita fırçaları Mac fırçalarına muadil gösteriliyor. Ve gerçekten fiyat performans olarak başarılı fırçaları bulunuyor.

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası 

Fırçadan aşırı memnun kaldım. Tüyleri yumuşak ve tok. Dökülme hiç yaşamadım. En güzel yanı kapatıcıyı göz altına çok güzel bir şekilde oturtuyor ve fırça izi yapmıyor. Boyutu ideal. Ne çok büyük ne çok küçük. Ürün uygulamak oldukça rahat. Hazır muadil konusundan bahsetmişken söyleyeyim, Mac 270S kapatıcı fırçasına çok benzetiliyor. Eğer bir kapatıcı fırçası almayı düşünüyorsanız kesinlikle gözüm kapalı tavsiyemdir. 
Mutlu günler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar